niedziela, 8 maja 2016

,,List od Śmierci"

Podczas największego kryzysu w moim życiu miałam bardzo mroczne myśli. Myśli których nigdy nie wypowiedziałam na głos ponieważ bałam się że ,,Normalni Ludzie" mnie za nie znienawidzą. Bałam się słów ,,Nie wygłupiaj się" w tak poważnej sprawie. Zastanawiałam się czy Śmierć nie jest mniej bezwzględna od Życia.


                                                                                                         Drogi Śmiertelniku

Czyż agonia to nie piękny stan?
Czyż nie czuć spokoju w swym ciele?
Nie czuć bólu i smutku
przed którym tak uciekacie
Nic nie zaprząta Ci duszy
Nic Cię nie dręczy

Czyż agonia to nie słodki stan?
Dla mnie jest słodki jak czekolada w miodzie
Więc czemu nią tak stronicie?
Więc czemu się jej nie poddacie?
Proszę szanowny Śmiertelniku o odpowiedź

                                                                                   Z poważaniem Śmierć 

life is brutal
K.D.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz